25. toukokuuta 2014

Vielä rakkaus saa sut maasta irtoomaan

 photo oih4_zps015f5ae9.jpg  photo oih2_zps2235f32b.jpg  photo oih3_zps3e1dbacd.jpg  photo oih_zps0b327c40.jpg  photo oih5_zpsc1cbfe4a.jpg

Tänään kaunistukkainen tyttö (jolle taiteiltiin kaksi pienoista rastaa niskaan) sanoi minua kaunistukkaiseksi ja punastuin - kuten aina kaikesta. Löysin myös itseni sattumalta ja jälleen kaunistukkaisen pojan silmistä ja hymyilytti kyseinen ihmiskohtaaminen, kuten myös menninkäispoika ilmaisten halien kanssa. Vietin monen monta tuntia seurassa, joka sai minut niin onnelliseksi ja täyteen rakkautta että olin haljeta. Tärkeitä ovat ihmiset, jotka saavat olon tuntumaan siltä että riitän hyvin tällaisena millainen olen. Ihmiset, joiden kanssa puhallellaan saippuakuplia ja ihastellaan elämää tai käydään katsomassa teatteriesityksiä ja nauretaan huonoille vitseille.

Olen ollut niin yltiöonnellinen viime päivät, että tää on melkein epätodellista jo. Kaikki tuntuu vaan niin hyvältä ja en millään jaksaisi keskittyä fossiilisiin polttoaineisiin tai siihen mitä tarkoittaa oikumeeni. Saati talousmatematiikkaan.

Olen niin kiitollinen kaikista tyypeistä ympärillä. Rakkautta, rakkautta vaan. 

6 kommenttia:

  1. Hii, löysin blogisi Jennin blogin kautta ja rakastuin kuviisi niin, että taidan ruveta lukijaksi. Ps. Oi, mikä kunnia, että mainitsit miut. Kiitos siitä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii voi jee ihanaa ja kiitos!
      ps. olit erittäin mainitsemisen arvoinen typy!

      Poista
  2. Sun blogissa on mielettömän kauniita ja tunnelmallisia kuvia. :)

    VastaaPoista