26. maaliskuuta 2014

Seisoin pimeässä ja nauroin

 photo 2014-03-150846442_zps4c73eca3.jpg
 photo 2014-03-220843571_zps23fe7e17.jpg  photo 2014-03-250941531_zpsc94d5435.jpg  photo 2014-03-250234001_zps70b63a8d.jpg  photo 2014-03-151127361_zps79553f91.jpg  photo 2014-03-181253351_zps38a1af65.jpg

Kevät tuntuu erilaiselta tänä vuonna. Jollain kummallisella tavalla hiukan kummalliselta. Mutta silti hyvältä. On ollut kauniita iltoja humalassa, pitkiä aamuja ja kaikesta uupumuksesta huolimatta kovin onnellista. Tein eilen niin hyvää porkkanakeittoa, että melkein itketti. Tänään saan myös siskoni takaisin kotiin maailman toiselta puolen. 

Olen vuodessa oppinut päästämään irti ja se, kaiken muun ohella, tuntuu aika hyvältä. Hih. On kutkuttava tunne kaikesta tulevasta.

12 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ja ihana teksti ! Samaistuin.

    VastaaPoista
  2. ooh ! (tähän se emoji-hymiö nillä sydänsilmillä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooh sinulle suurenmoinen emilia! (tähän sit apinahymiö kädet suulla tai korvilla ja kaks pinksua sydäntä)

      Poista
  3. Minullakin lienee elämäni erikoisin kevät ja valtavasti kikatuksia (vähintään yhtä paljon itkujakin, mutta kikatukset haluan muistaa).

    Ihana tunnelma kuvissasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kikatukset kannattaa ehdottomasti muistaa ennemmin! hassua miten hirmu monilla muillakin kevät tuntuu kummalta tänä vuonna, mutta ehkä se ei ole lainkaan huono juttu!
      muistele hymyjuttuja kun hurjasti itkettää ja juo teetä, onneksi elämä osaa lopulta myös itse lohduttaa itseään. pus kiitos!

      Poista
  4. Ihana teksti ihana sinä <3 Veera

    VastaaPoista
  5. Oh my, oon selaillut nyt näitä sun postauksia ja oon täysin lumoutunut. Sun kuvistasi ja teksteistäsi välittyy niin kauniin lempeä tunnelma! Oon saanut myös jonkin verran inspiraatiota omiin puolivalmiisiin teksteihini. Ihanaa, en osaa muuta sanoa. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua kiitos ihan hirmuisasti ihastuttava tyttönen! häkellyn aina tällaisista hurjana kun en mä osaa jotenkin tajuta sitä, että ihmiset oikeasti lukeekin tätä. hih. mutta voi oon erityisen otettu kiitos :>

      Poista
  6. oon lukenu vasta pari postausta sulta ja oon ihan myyty nyt jo. rakastuin sun blogiin heti. uskomattoman ihana olet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hitsivie ootpa kerrassaan ihana kun sanot tällasia juttusia! kiitos ihan hurjasti :--)

      Poista