29. toukokuuta 2012

MÄ EN OO KOSKAAN... -haaste

Varmasti kaikille tuttu juttu: tehtävänä on kertoa asioita, joita ei ole koskaan tehnyt ja joiden luulet olevan muille yleisiä kokemuksia. Tässä haasteessa sinun tulee paljastaa 5 asiaa, joita et ole vielä tehnyt tai kokenut - joko hyvässä tai pahassa - ja sen jälkeen laittaa haaste eteenpäin viidelle muulle bloggaajalle.

1. Mä en ole koskaan  tahtonut kirkkohäitä. En oo ikinä unelmoinut isoista kalliista tyllimekoista tai jättimäisistä juhlista, joissa on aina ihan pirun kuuma.
2. Mä en ole koskaan lasketellut. Enkä itseasiassa haluaiskaan, koska mitä luultavimmin kierisin sieltä alas murtaen kaikki mun luuni.
3. Mä en ole koskaan oikeen uskonut Jumalaan tai muihin tuollasiin.
4. Mä en ole koskaan seurustellut
5. Mä en ole koskaan pelännyt korkeita paikkoja. Mitä korkeampi ja mitä kauemmas näkee, niin sitä mahtavampaa se on

Kiitokset vielä Jennille, joka mut tähän haastoi! Minä puolestani pistän vahingon kiertämään teille viidelle:


(Virossa oli söpöä!)

4 kommenttia:

  1. Uuuh nyt pistit pahan. Mitä mä en ole ikinä...
    En oo ikinä saanu yhtä vaikeeta haastetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe ootan siis innolla mitä saat keksittyä!

      Poista
  2. noi linkit noihin blogeihin johtaa kaikki samaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mitämitämitä ei ne mulla niin tee! laitoin kaikki uudelleen, toimiiko nytten?

      Poista