9. huhtikuuta 2012

Vie minut takaisin lapsuuden ensilumiin, syksyn varjoihin piteneviin

Lauantaina heräteltiin lapsuusmuistoja ajelemalla katsastamaan lapsuuden kotiseutuja. Pääkohteena oli Falkullan kotieläintila. En ehkä pysty kuvailemaan sitä tunnetta kun kaarrettiin pienelle hiekkaiselle parkkipaikalle ja kaikki näytti täysin samalta kuin kymmenen vuotta sitten. Lampaat eivät tosin olleet ulkona, mutta ehkä se on ihan ymmärrettävää tähän aikaan vuodesta. Ainoa asia, joka puuttui (lampaiden lisäksi) oli puinen sininen hevonen jossa oli keltaisia tähtiä. Olisin myös voinut kotiuttaa vähintään kaikki pikkuvuohet, joita siellä oli. Käytiin samalla reissulla korkeasaaressakin. Yhtä ihana kuin aina ennenkin. 

10 kommenttia:

  1. aaw ihania kuvia, toi vuohi :----) saanko sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olisit kuollu ku noita tollasia pikkuvuohia oli ainaski sata ja voivoivoi tahdon ne! kiitoss :--)

      Poista
  2. ensimmäinen kuva on hyvin hyvin kiva :-)) ja mun on pitäny sanoo tää jo teijän musikaalista asti (mutta olen sen unohtanut hehhe....) että sun ääni on aivan uskomaton ja ah voisit lauleskella mulle joka päivä :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mustakin se on aika muikee! iskä päästeli jotain ihan ihmeellisiä ääniä ja hups kohta siinä oli kolme riikinkukkoa pyrstöt auki! mutta voi kiitos ihan hurjasti :----) voin joo lauleskella ihan mielelläni!

      Poista
  3. eikö sitä sinistä isoa puuhevosta oo siellä enään? .___. mulla on miljooniamiljoonia kuvia siitä kun istun sen selässä. Muistin tän paikan tossa viimeviikolla koulunkautta, kun siitä tehtiin esitelmä. en kanssa ole käynyt siellä 10 vuoteen, olis ihan mahtavaa ! rakastan sitä paikkaa tajuttomasti, ja oon niin ilonen kun kuulin, että se on vieläkin olemassa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo! olin ihan murheen murtama ainaki leikisti. se oli oikeesti ihan mahtava ja mustakin on ainakin miljoona kuvaa sen selästä! mutta oi joo on se vielä siellä ja en kestä kun se on niin ihana paikka :'> mun on parin vuoden ajan pitäny mennä sinne mutta nyt vihdoin mentiin ja pitää kyllä käyä useemminkin!

      Poista
  4. oi ompa kauniita kuvia eläimistä! :)
    tuo pikkuruinen vuohi on todella suloinen, voi että kun tuollaisen saisi omaksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos hurjasti! :---) ne oli joo niin kovin suloisia etten kestä!

      Poista
  5. Siis mä nauran joka kerta tolle ihme kissalle tuol kolos :'DD
    t.terttu

    VastaaPoista