1. helmikuuta 2012

Samalla on enemmän kuin koskaan elossa

Mä oon ihan hurjan pitkään kamppaillut mun ylikasvaneiden hiusteni kanssa, kun teki mieli kasvattaa ja teki mieli  leikata pois. Maanantaina sitten tartuin luuriin ja varasin kampaaja-ajan ja nyt oon super iloinen lyhyiden pörrötyshiusten omistaja! Nyt pitäisi enää ostaa joku mukavaisa pipo, ettei pää jäädy ulkosalla.


Musta vähän tuntuu, että tuo sivupalkin kuva pitäisi ehkä mahdollisesti vaihtaa, kun ei mulla ole piiitkään aikaan ollut lävistystäkään naamassa enää ja nyt on lyhyt tukkakin. Ja mulla olis hirveän paljon kerrottavaa ja kuvia ja kaikkea, mutta kun koulukoulukoulu. Sen kerron, että huomenna suuntaan Juvalle jälleen, joten viikonlopusta tulee mitä mukavin.

14 kommenttia:

  1. noi hiukset sopii sulle niin hyvin c: <3

    VastaaPoista
  2. ihanat noi hiukset :--) ja olkaahan kiltisti huomenna :>

    VastaaPoista
  3. Minkäs sille mahtaa kun sivupalkin kuva on ylinätti 8- 3

    VastaaPoista
  4. miks otit lävistyksen pois?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla oli nielurisaleikkaus tossa joskus syksyllä, niin se täytyi ottaa sillon pois jaa sinä aikana kun olin leikattavana niin reikä meni umpeen. enkä sen jälkeen oo jaksanut ottaa (vielä) uutta.

      Poista
  5. en oo uskaltanut ennen tulla kommentoimaan muttamutta ylitän itteni ja halusin vaan ilmoittaa että vaikutat tosi ihanalta persoonalta:---) pee äs tukkas on awesome

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eihh oot ihan hölmöhöpsöhassu! mutta oon nyt ylpeä susta kun ylitit itses :'> muttamuttamutta kiiiitos ihan tosi paljon! hihi

      Poista